Friday, May 22, 2009

Repent , my friend ~

我的心多么地痛,我了解了你的痛,真的是痛!当我才提耶稣的圣名时,
他说:
diu
u dun talk jesus with m
me
diu
diu
diu
diu
diu

可怜的是这种人在地狱里不停地喊着“耶稣,请你怜悯我吧!我后悔了”
耶稣的手流出鲜血,伤心的说:“ 来不及了,你已经选择了”

by 22/5/09

dont think u r proud of urself...~ who r u ?

7 comments:

chimin said...

y so many diu? =.=

DeCloud said...

算了啦,你看我吃素,也不是被别人批评到乱,再难听的我都听过。我早就免疫了。

现在很多人,尤其是年轻的,对宗教都是这种态度的,让他们自生自灭吧。他不相信神,你相信就好,管别人这么多没用的

jian ling said...

能怎样呢?也许我也会是后悔的一个,因为没有努力的去传。看着自己嘴里说爱的人下在地狱,还敢说自己真的爱他们吗?我什么时候才能觉悟呢?

ZaU said...

in the Almighty name of Jesus, forgive them ...they dont know u...i didnt know u too Lord...i was one of them ...sorry Lord...if i dont share ...who do it for u...Lord...

i can tell u all...Judgement Day is coming soon...repent my frens ~

ZaU said...

i believe is Jesus as our Saviour...

Joannnnnnnnn said...

i never knw that you are a christian!! oh my!! but im glad to know too. may God bless you in everything you do~

ZaU said...

He is blessing everyone...in the NAME OF JESUS !!!